Ασκητική

"Είμαι ένα πλάσμα εφήμερο, αδύναμο, καμωμένο από λάσπη κι ονείρατα. Μα μέσα μου νογώ να στροβιλίζουνται όλες οι δυνάμες του Σύμπαντου."

Ν. Καζαντζάκης

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Για την γνωριμία!


                                                                      ΕΓΩ...
Αυτό το μάλλον δροσερό βράδυ του Σεπτέμβρη, αποφασίζω κι εγώ να ανοίξω ένα δίαυλο επικοινωνίας με τον έξω κόσμο. Χρόνια παρακολουθώ τα ελληνικά και διεθνή blogs, και μάλλον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να τοποθετήσω κι εγώ τον εαυτό μου, σε αυτήν την κοινωνική ομάδα που ακούει στο όνομα "bloggers".
Ο λόγος αυτής μου της κίνησης;;; Μάλλον υπάρχουν πράγματα τα οποία λέγονται ευκολότερα όταν βρίσκεσαι στην ανωνυμία παρά επώνυμα. Μάλλον υπάρχουν και άνθρωποι που σε παίρνουν πιο εύκολα στα σοβαρά όταν δε γνωρίζουν προσωπικά. Ίσως να φταίει και το γεγονός ότι πολλές φορές εμείς οι άνθρωποι όσο κοινωνικοί και να είμαστε, όσες γνωριμίες και να έχουμε, πάντα θα υπάρχουν θέματα τα οποία δεν θα μπορούμε να τα κουβεντιάσουμε με τους οικείους μας. Συνεπώς οι λόγοι είναι πολλοί.
Οι σκέψεις μου πολλές, και μάλλον συγκεχυμένες. Προσπαθώντας να ξετυλίξω το κουβάρι τους, πληκτρολογώ τις πρώτες μου λέξεις σε αυτόν τον ολοκαίνουριο κόσμο που μόλις έφτιαξα. Ίσως να μου βγει σε καλό, ίσως κι ο χρόνος να με καταδείξει ως ανάξιο. Με τον καιρό θα έρθουν και οι απαντήσεις.
Ποιος είμαι εγώ;;; ένας ακόμη silent_civilian. Ένας καθημερινός άνθρωπος, που κατοικεί στην πρωτεύουσα. Ένας από όλους αυτόυς που συναντάτε περιμένωντας το μετρό ή στην στάση του λεωφορείου και πολύ απλά σας περνάει απαρατήρητος. Τίποτα το ιδιαίτερο και τίποτα το αξιοπρόσεκτο με την πρώτη ματιά. Κάποιοι από σας μπορεί να με έχετε συναντήσει τυχαία κάποια στιγμή σε κάποια καφετέρια του κέντρου ή βολτάροντας στο Σύνταγμα. Ίσως κι εγώ να σας έχω πετύχει κάπου. Συνήθως συστήνω τον εαυτό μου σαν "ένας απ'όλους". Ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας. Κάτι τελείως φυσιολογικό και συνηθισμένο. Η ανάγκη μου για έκφραση με ωθεί στο να αρχίσω να μοιράζομαι τις σκέψεις μου κι ελπίζω αργά ή γρήγορα να καταφέρω να αναπτύξω μια μορφή ουσιώδους επικοινωνίας με όλους σας.
                                                         

                                                           ΣΟΦΟΝ ΤΟ ΣΑΦΕΣ
Το απόφθευγμα είναι δανεισμένο από τον Ευριπίδη και συνοψίζει σε μόνο τρεις λέξεις, την ουσία των πραγμάτων γύρω μας. Πόσο πιο όμορφος θα ήταν ο κόσμος μας και πιο εύκολη και αποτελεσματική η επικοινωνία μας, εάν λέγαμε αυτό που θέλαμε να πούμε με απλά λόγια, κατανοητά και ειλικρινή. Χρόνια τώρα ακούμε πολλούς να χρησιμοποιούν βαρύγδουπες εκφράσεις και στομφώδης λόγους μόνο και μόνο για να μπορέσουν να μας αποπροσανατολίσουν από τα πραγματικά νοήματα των λεγομένων τους. Απλές σκέψεις που μετουσιώνονται σε απλές και καθημερινές λέξεις. Η ουσία των πραγμάτων! 
Δεν είναι τυχαίο το ότι στην παράδοση του, σοφόυ αν μη τι άλλο, λαού μας περιλαμβάνονται φράσεις του τύπου "τα πολλά λόγια είναι φτώχεια" και το "λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν". Ενδεικτικά της ανάγκης των ανθρώπων να επικοινωνούν με απλότητα και ευκολία. Και η αλήθεια είναι ότι στα απλά και ειλικρινή λόγια κρύβονται και τα βαθύτερα νοήματα. Στα υπόγεια είναι η θέα.
Και από τον τίτλο του blog μου μάλλον είναι προφανής η πρόθεση μου να μιλάω απλά και κατανοητά. Ίσως και να ήθελα να μιλήσω πιο εξεζητημένα και βαθυστόχαστα, να μην μπορούσα...


Κλείνοντας, και υπό τους ήχους των RADIOHEAD,εύχομαι σε εμένα καλό ταξίδι και σε εσάς καλή ανάγνωση... Τα σχόλια φυσικά και είναι καλοδεχόυμενα!


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου